جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۴۲:۴۱

امضای قرارداد برای ساخت تجهیزات پرمصرف صنعت نفت

باشگاه خبری فراساحل: رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از انعقاد ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای ساخت ۱۰ قلم از تجهیزات پرمصرف این صنعت خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل رضا خیامیان با اشاره به فعالیت مرکز توسعه سرمایه گذاری و فناوری در کیش، از تلاش این مرکز برای ایجاد همکاری بین شرکت های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در این مرکز با شرکت های خارجی مختلف ایتالیایی، هلندی، نروژ، اسپانیا و... مذاکره می کنیم، بعد از اینکه آن ها اعلام آمادگی کردند با یک شرکت ایرانی جوینت می شوند و امیدواریم  امیدواریم وضعیتی ایجاد شود که بتوان در زمینه انتقال تکنولوژی و تشکیل شرکت‌های ایرانی خارجی در مرکز کیش تمرکز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه صادرات و انتقال تکنولوژی مهم ترین هدف تشکیل مرکز مذکور است، افزود: در حال حاضر صادرات تجهیزات نفتی ایران به کشورهای دیگر زیاد نیست، زیرا ایران به دلیل تحریم ها نمی تواند استانداردAPI  را داشته باشد. این مشکل زمانی که با شرکت های خارجی جوینت شویم و بتوانیم با برند آن ها کالا صادر کنیم برطرف می شود. رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در ادامه با اشاره به ساخت در ده قلم کالایی که در وزارت نفت پر مصرف است، اظهار کرد: تا کنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای ساخت آن ۱۰ قلم  تجهیزات توسط شرکت های داخلی منعقد شده است.



  کد خبر : 3124
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :